ღ.•**•.خاطــراتــ سوختــه.•**•.ღ







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





دلنوشته 5

سلام
فکر نکن به همین سادگی هاست
میدانی چرا قهوه تلخ؟
برای اینکه تلخی نبودنت را از یادم ببرد
باور کن زیبایی افکارم کم کم دارد نا امیدم میکند
گاهی فکر میکنم تلاشم هرچقدر هم که زیاد باشد برای داشتن تو کافی نیست
بگذریم
با تو حرف های اینچنینی نمیشود زد
یادت بیندازم برایت کدام آرزوهایم را کنار گذاشته ام؟
من
تو
فلاکس چایی دونفره مان
زمین زیبای عباس آباد
منظره شب هنگام شبمان
نوت های تک به تک از اعماق غم بی نهایت عمیق آمده سیاوش قمیشی
شانه من و سر تو
صورت من و نوازش نگاه تو
صدای تو و ریتم حرکات دستان تو
پابرهنگی ما و سکوت باغ های سر راه
شیطنت های تو و امیدواری من
امشب دلم گرفته بود
گفتم مرور کنیم با هم


 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط тαηнα در 22:12 | |